środa, 4 kwietnia 2012

Beti :)

Siemka !!!

Długo zastanawiałam się o czym zrobić dzisiejszy post i prawdę mówiąc nic sensownego nie wymyśliłam. Po prostu brakuje mi "weny twórczej" :), może to przez tą okropną pogodę? No nie wiem, nieważne. Postanowiłam więc, że napiszę następny post z serii - Ubiór. Uznałam, że dzisiaj kolej na Beatkę Darmiętę. : D

Beatka ubiera się  elegancko i stylowo. Główną część jej garderoby stanowi sukienka lub spódnica i żakiet. Zazwyczaj jej stroje są pogodne, ale nigdy  nie przesadzone. Naszyjniki świetnie uzupełniają strój, a włosy są zawsze perfekcyjnie spięte. Wykończeniem jest idealny i subtelny makijaż. :))

No i oczywiście kilka fotek :







:)))

1 komentarz:

  1. Beatka jest świetna. Świetny post. Pogoda do dupy ;L

    Z dedykacją dla S.


    ~Skypowiczka

    OdpowiedzUsuń