piątek, 13 kwietnia 2012

Partnerzy Poli :)


Cześć!!!

Dzisiaj post o mojej ulubionej bohaterce naszego serialu :)- Poli. Jest  to postać, która działa na facetów jak magnes. Wyjątkowo namiętna i zdecydowana. Partnerów zmienia dość często. Więc może powiem kilka słów o każdym z nich. 

Chyba pierwszym w serialu facetem Poli był jej szef- Jeremiasz. Moim zdaniem jest on dość specyficzną postacią i zarazem nieco irytującą. Mam wrażenie, że zawsze chce dopiąć swojego i nie liczy się ze zdaniem innych. 

Kolejnym,  nieco poważniejszym partnerem Poli był Klemens, artysta i fan piłki nożnej, której Pola nie znosi. Był artystyczną duszą, wrażliwy i trochę roztrzepany. 

Następnie przyszedł czas na młodziutkiego Ignacego, asystenta Poli. Chłopak niby zakochał się w niej, lecz byli oni z dwóch różnych światów. Między nimi było co najmniej 15 lat różnicy. 

No i w końcu mogę napisać o wciąż trwającym związku Poli z Tadeuszem, lekarzem i znajomym Anki. Tadeusz jest bardzo opiekuńczy i nie daje za wygraną, chociaż zawsze liczy się ze zdaniem swojej ukochanej :)).

No to może czas na kilka fotek Poli i jej mężczyzn :))









A może macie jakieś swoje typy, z którymi chcielibyście widzieć Polę ??? :)

2 komentarze:

  1. No obecny partner jest zdecydowanie najlepszy. Najbardziej nie lubiłam Ignacego, ale czemu to nie wiem :)Fajnie by było, gdyby Pola była z trenerem fitnessu ^^ Pozdrawiam bloGerki ;>

    ~Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń