sobota, 28 kwietnia 2012

Restauracje

Witajcie!!!

Dzisiejszy post będzie dotyczył jednych z najlepszych restauracji w Polsce. Pomyślałam,że skoro "Przepis na życie" to serial , w którym ważną rolę w życiu głównych bohaterów pełnią ich restauracje, to czemu by nie zrobić na ten temat postu? :)) W sieci nie trafiłam na żadną rzetelną TOP LISTĘ , więc postanowiłam umieścić tu kilka lokali godnych polecenia, biorąc pod uwagę opinie gości :).

Podobno jednymi z najlepszych restauracji w Polsce są właśnie te Magdy Gessler. Opiszę dziś tylko jedną z wielu, ale na moje oko naprawdę robiącą wrażenie. Mowa o restauracji " U Fukiera" w Warszawie - pierwszy własny i tak sławny lokal pani Gessler. Z tego co przeczytałam na różnych forach i stronach to jest to miejsce mające skrajne opinie. Wszystkim, bez wyjątku bardzo podoba się wystrój tego lokalu oraz oczywiście jedzenie, lecz ceny znacznie przewyższają standardy. Można także przeczytać, że obsługa nie zawsze spełnia oczekiwania gości.  Najczęściej widziałam takie wypowiedzi : "Super jakość jedzenia- katastroficzne ceny". Myślę, że jest to po prostu restauracja dla ludzi, nie mających oporów przy wydawaniu pieniędzy.

Następną restauracją będzie "Villa Nuova" w Warszawie. Patrząc na zdjęcia, robi naprawdę ogromne wrażenie. To zabytkowy, pięknie odrestaurowany polski dworek, położony w Wilanowie. No i znowu najbardziej pochlebne opinie ma z sam wystrój, oczywiście jedzenie też jest bardzo chwalone, lecz ceny 
przewyższają możliwości przeciętnych gości. Jedzenie i wystrój zawsze oceniany jest na 5*, obsługa także wysoko.Myślę, że jest to lokal naprawdę godny polecenia. 

"U Fukiera" :



 " Villa Nuova" :



 :)))

1 komentarz:

  1. Jakie Ty masz blogerko Sz. dobre pomyszły :D
    Dobry poszt :)
    Fajne resztauracje, ale nie pszepadam za Geszszler
    ;D

    ~Szandy

    OdpowiedzUsuń