wtorek, 24 kwietnia 2012

Taniec trochę inny niz wszystkie...

Dziś post o tańcu innym niż wszystkie a mianowicie chodzi mi o... taniec na rurze! Jednak mam na myśli nie taki, który tańczony jest w klubach nocnych, lecz taniec posiadający coś z fitnessu. Potrafić wykonać te najefektowniejsze figury jest nie lada sztuką. Wymaga to wiele ćwiczeń, pracy nad swoją sylwetką i mięśniami. Mistrzynią świata jest Jenyne Butterfly (http://www.jenynebutterfly.com/ ). Ona jest niesamowita! Chciałabym tańczyć tak jak Jenyne :)

Ale, ale nasza serialowa bohaterka Beatka również próbuje swoich sił w tym sporcie. Patrząc na jej obowiązkowość i determinacje może coś z tego będzie?? Ostatnio dołączyła do niej Pola :)









Musicie zobaczyć jeszcze to: !!

http://www.youtube.com/watch?v=kIFbG8OCx80&feature=related




  

2 komentarze:

  1. Ai ai ai, I am your butterfly ♪
    Ja też bym chciała tak tańczyć.
    Ah! Wtedy David byłby mój! ♥_♥


    ~Uzależniona

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh! Ja też chcę spróbować:P

    OdpowiedzUsuń