czwartek, 31 maja 2012

Zaskoczenie

Cześć!

Zapewne większość z Was oglądała we wtorek ostatni odcinek 3. sezonu "Przepisu na Życie". Jak zawsze bardzo dużo się działo. Mi osobiście najbardziej podobał się występ tańca na rurze Beatki :)). Jeszcze miesiąc temu nie powiedziałabym, że Beti się tak rozkręci i będzie w stanie z taka "zmysłowością" :) tańczyć. Ale rzeczą, która mnie strasznie zaskoczyła, było zakończenie serii. Dla mnie skończyło się to nie tak jak oczekiwałam. Myślałam, że będzie piękne, szczęśliwe zakończenie, że odbędzie się ślub Poli i Beaty , a tu raptem takie coś. No niby było zaskoczenie ( tak jak zawsze bywa na końcu sezonu) ale jakoś mi się to nie spodobało. No i  nie wiadomo czy Jerzy w końcu żyje czy nie !!?? Mnie scenarzyści serialu pozostawili z pewnym nieprzyjemnym niedosytem. A Was? I jak myślicie Jerzy przeżyje i w 4. serii będzie dalej grał kochanka Anki czy raczej uważacie, że powinien odejść z serialu??? Czekamy na Wasze opinie. :)) Możecie także wziąć udział w ankiecie poświęconej temu tematowi. :D






2 komentarze:

  1. co się dzieje z wami dziewczyny czemu nie ma nowych postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszamy bardzo i bierzemy się do roboty . Mamy nadzieję , że już dziś wieczorem pojawi się nowy post.

      Pozdrawiamy :D

      Usuń