sobota, 12 maja 2012

Nowy...

Hello!

Dzisiejszy post będzie dotyczył nowej postaci w "Przepisie na życie". W poprzednim odcinku- 10., debiut swój miał Jacek, chłopak, który był dość mocno zainteresowany Zośką podczas wizyty u fryzjera. W jego rolę wciela się Marcel Borowiec. Studiuje aktorstwo dramatyczne na PWST im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Z tego co zauważyłam na jego profilu na Facebooku, jest także modelem. Jest tam umieszczonych kilka jego świetnych zdjęć.  Raczej w miarę początkujący aktor, na swoim koncie ma gościnne występy w kilku serialach oraz 2 dość duże produkcje, w których podkładał polski dubbing. Moim zdaniem chłopak ma naprawdę genialny głos. :)) 

Czy to krótkie spotkanie Jacka i Grubej będzie początkiem nowego miłosnego wątku w PnŻ ??? Jak myślicie czy ten tajemniczy, rudowłosy chłopak ma szansę zdobyć serce Zośki??? :))






Pozdrowienia :)))

4 komentarze:

  1. On jest obleśny, ale to moje zdanie.
    Również pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :D


    ~wróżbitka Sandy

    OdpowiedzUsuń
  2. weź sie przestań wszędzie reklamować. gdyby jeszcze bylo co reklamować, a twoj blog jest na prawdę kiepski -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już chciałaś skrytykować Nasz blog na forum publicznym, to mogłabyś zwracać uwagę na poprawną pisownię, bo mam wrażenie, że odpisuję na denny komentarz jakiejś małolaty, do tego jeszcze anonimowy.

      Dziękuję bardzo.
      Blogerka S.

      Usuń
  3. O mój boże on jest rudy!

    OdpowiedzUsuń