piątek, 16 marca 2012

Nowy post -Styl

Styl Poli !

Niedawno naszła mnie myśl, żeby stworzyć post o stylu ubierania się kilku  postaci z " Przepisu na życie". Uznałam, że pierwszy post na ten temat należy się Poli, chyba jednej z najbarwniejszych bohaterek serialu. Być  może nad moją decyzją brała górę dziś przepiękna pogoda, bo Pola właśnie kojarzy mi się z promiennym i radosnym nastrojem. : D

No więc może zacznę od tego, ze nasza bohaterka ( przyjaciółka Anki), ma mnóstwo energii i wręcz cały czas biega. Nie przeszkadzają jej w tym szpilki ani obcisłe spódnice i sukienki podkreślające jej kobiece kształty :)) Często cały strój dopełnia ciekawe futerko czy efektowny płaszcz lub kurtka. Zawsze wszystkie ubrania są do siebie perfekcyjnie dopasowane, a fryzura i makijaż dopracowany do ostatniego szczegółu. Nic więc dziwnego , że jej urokowi ulega wielu mężczyzn pojawiających się w jej pobliżu  :P

No to może kilka fotek, na potwierdzenie mojej teorii ^^ : D











Komentujcie :))

1 komentarz:

  1. Pola ma świetny gust i styl.
    Cieszę się że wreszcie dodałyście nowy post.
    Już czekam na następne :))

    ~Bawełna

    OdpowiedzUsuń